Az előadásról szóló kritikák
„A művészet témájának boncolgatásához a művészet és a művész problémáiról szóló legfontosabb 20. századi regényt állították színpadra. (…) Fiatal, nagy ambíciókkal és kivételes művészi hajtóerővel rendelkező alkotók előadása ez.” - Vreme (Belgrád)
„Vinčić rendkívül pontosan jeleníti meg Glenn Guoldot, az ábrázolás kétségtelenül sikerre van ítélve, igaz, néha kissé egyértelmű, nem hagy túl sok megfejteni valót a nézőknek. Oljačić sikeresen lehet életet Noah erőteljes karakterébe, miközben tudatában van annak korlátaival, míg Joakim Tasić Wertheimerként egy komplett pszichoterápiára elegendő anyagot szolgáltat. A három színész, Lenka Petrovićtyal kiegészülve, sikeresen hajtja végre a lehetetlent: harmóniát teremtenek ott, ahol ez korábban elképzelhetetlennek tűnt. Ezzel pedig Nataša Radulovićot hozzásegítik ahhoz, hogy egy érzelmekre ható, a nézőket egyszerre elgondolkodtató és csodálkozásra késztető előadást hozzon létre. Hiszen ez lenne a színház lényege.” - Večernje Novosti (Belgrád)
„A zenei gyakorlást a színpadon rendhagyó és izgalmas módon jelenítik meg a szereplők: kötelet ugranak, fekvőtámaszokat nyomnak, és futnak, ezzel szimbolizálva a profi zenei karrier eléréséhez szükséges verejtékes munkát.” - Nezavisne novine (Banja Luka)
Radulović – aki színházi környezetben nevelkedett és klasszikus zenei képzésben is részesült – különös történetet mesél nekünk zenéről, zsenialitásról, irigységről, a siker zsarnokságáról, és arról, hogy milyen könnyű kudarcot vallani. Bátor, szenvedélyes kísérlete megbabonázta a közönséget, és az idei ZAPLET OPEN fesztivál egyik csúcspontja volt.” - Srpska Info (Banja Luka)