Program


John
5

John

Annie Baker fiatal amerikai drámaírónő John című színdarabját 2015-ben mutatták be New Yorkban, és azonnal hangos sikert aratott, a Time Out magazin „Az 50 legjobb valaha megírt dráma” közé választotta. „Kísérteties meditáció azokról a témákról, amik a szerzőt leginkább jellemzik; a magány állandó jelenléte az ember életében, valamint a szeretet és a jelentőségteljes kapcsolatok utáni zaklatott kutatás” – áll a…  more

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Last event date: Saturday, December 07 2024 7:00PM

Fiatal pár (Hartai Petra és Böröndi Bence) érkezik egy kisvárosi panzióba. A pennsylvaniai Gettysburg-ben járunk, ott, aholaz Amerikai Egyesült Államok földjén valaha vívott legvéresebb csata zajlott az 1800-as évek közepén – és amelynek lakói igyekeznek meglovagolni történelmük e híres-hírhedt fejezetét. A szellemturizmusbaa maga szerény eszközeivelbeszálló házinéni (Takács Katalin) nagyon kedves. A beteg férjét ápolja, akit sose látni, állítólag a ház másik szárnyában lakik. A szobák az amerikai polgárháború hőseiről kapták a nevüket, de különös módon néha lakhatatlanná válnak. A lépcsőfordulóban egy félelmetes baba ül karosszékben. Mintha bámulná a vendégeket. Van, hogy a lámpák csak úgy maguktól lekapcsolódnak. Aztán megjelenik a szállásadó nyolcvankét éves vak barátnője (Bánsági Ildikó), aki azt állítja, hogy korábban elmebeteg volt, de nem kell aggódni, mert már nem az. Valahogy így kezdődik minden rendes horrorsztori…

A fiatal párról aztán hamarosan kiderül, hogy veszélyben a kapcsolatuk, mégpedig egy John nevű harmadik miatt. És hiába az utazgatás, a szándék, az együtt töltött idő, beszélgetéseikből, pontosabban arra tett kísérleteikből szépen lassan kirajzolódik minden horror kötelező eleme, a tükör. Vigyázva kell belenézni, mert könnyen megláthatjuk benne saját magunkat. Ahogy a rettegett magány elől menekülve mindig a saját lábunkba botlunk.

Szereposztás:
Elias Schreiber–Hoffman............... Böröndi Bence
Jenny Chung.................................. Hartai Petra
Mertis Katherine Graven................ Takács Katalin
Genevieve Marduk......................... Bánsági Ildikó m.v.

Alkotók:
Fordító: Németh Nikolett
Dramaturg: Németh Nikolett
Díszlettervező: Sokorai Attila
Díszlettervező-asszisztens: Radetzky Anna
Jelmeztervező: Zeke Edit
Világítás: Fledrich Péter
A rendező munkatársa: Juhász Gabriella
Súgó: Szabó Brigitta

Rendező: Máté Gábor

Fotók: Borovi Dániel

A darabot a világon elsőként New York-ban, a Signature Theatre-ben állította színpadra James Houghton, a színház alapítója és művészeti igazgatója, valamint Erika Malin, ügyvezető igazgató.

 

A JOHN magyarországi  bemutatója a United Talent Agency különleges engedélyével, a Hofra Kft. (www.hofra.hu)  közvetítésével jött létre.

Our offer


Íme, négy nő. A mai hetvenesek.

A világon először a Madách Színház kapta meg a jogot, hogy non-replica változatban állítsa színpadra a Mamma Mia! musicalt. A bemutató 2014 augusztusában a Szegedi Szabadtéri Játékokon, szeptemberben pedig a Madách Színházban volt.

A Bohemian Betyars és a Parno Graszt együttműködése már évek óta tart, és egy egyedülálló zenei fúziót hozott létre, amely a magyar zenei szcéna egyik legérdekesebb és legszerethetőbb kollaborációjává vált. A két zenekar különleges stílusokat képvisel: a Bohemian Betyars a folk-punk, világzene és balkáni hangzás keverékével, míg a Parno Graszt a tradicionális cigány népzenét képviseli.

Suggestions


A nagyszabású musicalt, amelyben a Halál lép elő főszereplővé, az egyik legnépszerűbb zenés színházi darabként tartják számon, 1992 óta hódít…

Egy olasz városka főterén eltörik egy lány legyezőjét. Aki eltörte, kétségbeesetten igyekszik pótolni. Mi nevetnivaló van ezen? Nos, ebből az…

Miért álmodunk? Mire valók az álmok? Miért vannak a rossz álmok? Ebben a fordulatos, magával

Warning! The basket time limit is about to expire!
estimated time left:
00:00

item(s) in basket

total:


Time limit has expired. Please, put item(s) in to basket again.