Program


OIEE - OFF BEAT ECHO
6

OIEE - OFF BEAT ECHO

Az előadás alapja Kocsis Bence OIEE nevű zenei projektjének Off Beat Echo című dala, mely a Chemical Brothers Grammy-díjas hangmérnöke, Steve Dub közreműködésével készült. Az egyén harcát a zajokért és a zajok ellen Simon Márton, költő és műfordító narrálja prózájával, valamint olyan előadók segítenek a megzenésítésében, mint Sena Dagadu, az Irie Maffia énekesnője.

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Utolsó előadás dátuma: 2024. január 13. szombat, 20:00

OFF BEAT ECHO 12+
OIEE, Sena, Sasu, Simon Márton Karcis Gábor

Hova tűntél a zajban?

Pörögnek az információk, le sem tesszük a telefont a kezünkből, a körülöttünk lévők történetei csak pillanatnyi villanások, ahogy a képek, a hangulatok vagy a saját életünk is: az egyén figyelme a legfontosabb érték. De hova tűntél Te a zajban? – keresi a választ Kocsis Bence (OIEE) egy összművészeti előadásban, amelyben a zene, az irodalom és a tánc összefonódik a fantáziával egy többdimenziós vizuális élmény során.

Az előadás alapja Kocsis Bence OIEE nevű zenei projektjének Off Beat Echo című dala, mely a Chemical Brothers Grammy-díjas hangmérnöke, Steve Dub közreműködésével készült. Az egyén harcát a zajokért és a zajok ellen Simon Márton, költő és műfordító narrálja prózájával, valamint olyan előadók segítenek a megzenésítésében, mint Sena Dagadu, az Irie Maffia énekesnője. Ingereinket és gondolatainkat Sasu performansz művész, koreográfus kelti életre, így a  fekete teret nem csak a zene, de a tánc és egy látomásos képi világ, a belső folyamatok villódzó kivetülései töltik meg, melyek különböző területről érkező művészek reflexióiból születtek.

Alkotók
Kocsis Bence - rendező, látvány, ének,zene
Karcis Gábor - mapping
Simon Márton - szöveg
Sasu - koreográfia, tánc
Sena -  ének
Boros Levente - dob
Körei Sándor - díszlet
Vaga Tamás - zene

Ajánlatunk


„Hegedűs a háztetőn… valahol mind azok vagyunk. Megpróbálunk egy letisztult dallamot kicsalni, miközben egyensúlyozunk, hogy ne szegjük nyakunkat. Nem könnyű!”

„Túl sötét.” „Micsoda posvány!” „Csupa ronda emberről ír!” „Ez a darab előadhatatlan, már a dialógusai miatt is.” „Disznók vagytok ti mind, mondják a darabban, s ez találó ezekre az alakokra, de legfőképpen magára a szerzőre.” „Én bizony nem szeretném, ha ez a Húber a sógorom lenne!” „Hát írjon végre kellemesebb emberekről, az Istenért, hiszen ezek maga a förtelem...” „Én csak és kizárólag az író kedvéért olvastam végig.” „Én már azt se bántam volna, ha belelőnek a súgóba, oly mindegy az már ebben a pokolban...” „Szörnyű munka!” „Sivár, sivár.”

A szenegáli Youssou N'Dour nemcsak hazája, de általában az afrikai zene egyik legnagyobb hatású alakja, aki nagy befolyást gyakorolt arra, hogy a nyugati világban ismertté váljanak olyan afrikai stílusok, mint a mbalax és a wolof music. Mi több, előbbit, ezt a szenegáli tánczenét ő maga fejlesztette tökélyre, és rajta keresztül jutott el Peter Gabrielig és Paul Simonig, onnan meg a popzene főáramába.

Ajánló


„Nem fiatalok. Nem szépek. Nem hibátlanok. De ma este színpadra lépnek, és le sem engedjük őket, míg nem marad –…

Calum Scott önállóan tér vissza Budapestre! A brit tehetségkutatóból világhírűvé vált énekes, aki tavaly már Ed Sheeran előzenekaraként is elbűvölte…

A különleges hangulatú musicalremek hazai története során mindössze második alkalommal, eredeti koncepcióban került színre a Szegedi Szabadtéri Játékokon, és egy…

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!